Anunt – 3.04.2024
– adresele de e-mail și numerele de telefon ale acestora;
– titlul referatului și un scurt rezumat al acestuia.
__________________________________________________________
INFORMARE
privind organizarea și desfășurarea concursurilor naționale pentru acordarea burselor de studii/ cercetare/ cursuri de vară în străinătate, oferite de alte state în baza documentelor de colaborare bilaterală sau în mod unilateral,pentru anul universitar 2024 – 2025
Ministerul Educației, prin Agenția de Credite și Burse de Studii (www.roburse.ro), anunță lansarea concursurilor naționale pentru acordarea burselor de studii/ cercetare/ cursuri de vară în străinătate, pentru anul universitar 2024-2025, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1402/2009 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției de Credite și Burse de Studii, cu modificările ulterioare și ale documentelor de colaborare bilaterală sau ofertelor unilaterale, valabile pentru anul universitar 2024-2025.
Aceste burse se adresează elevilor, studenților, masteranzilor, doctoranzilor, cursanți la studii postuniversitare, cadrelor didactice titulare sau cercetătorilor din România care doresc să urmeze în străinătate:
– studii universitare de licență / de masterat / de doctorat (complete sau parțiale);
– stagii de cercetare / specializare (cu durata de 3 – 10 luni);
– cursuri de vară de limbă, cultură și civilizație.
Informațiile privind ofertele pentru anul universitar 2024-2025 (precum: condiții de eligibilitate, termene limită de transmitere a dosarelor, numărul și tipul burselor oferite etc.) se găsesc în Comunicatele emise pentru fiecare țară, care vor fi afișate pe site-ul www.roburse.ro, la pagina Burse de Studii → Bursa ”Acord bilateral” → secțiunea Concursuri.
Calendarul desfășurării fiecărui concurs va fi stabilit de Agenția de Credite și Burse de Studii, în funcție de termenele limită de transmitere a dosarelor de candidatură către partea externă, și va fi publicat pe site-ul www.roburse.ro.
Persoanele care doresc să obțină o bursă în străinătate oferită de Ministerul Educației, prin Agenția de Credite și Burse de Studii, trebuie să participe la concursurile naționale pentru acordarea burselor de studii în străinătate prin depunerea unui dosar de candidatură, până la termenul limită anunțat în Comunicat.
Pentru informații suplimentare, datele noastre de contact sunt:
Site: www.roburse.ro
Adresa: Str. Caransebeș nr. 1, etaj 7, sector 1, București (clădirea Institutului Geologic al României)
Telefon: 021/310.19.05
Fax: 021/310.22.17
E-mail: burse@roburse.ro
_________________________________________________________
Orar doctorate2023-2024
___________________________________________________________
Etapa la nivel de şcoală doctorală se va desfăşura în ianuarie-februarie 2024.
Numele celui clasat pe primul loc, la nivel de şcoală doctorală, va fi transmis către BSUD până pe data de 01.03.2024. Etapa la nivel IOSUD-UAIC va avea loc pe 13.03.2024.
Cei interesaţi trebuie să verifice regulamentul pentru a vedea dacă îndeplinesc condiţiile de eligibilitate.
Dacă studenţii doctoranzi doresc mai multe informaţii cu privire la acest eveniment ne pot contacta pe adresa de e-mail doctorat@uaic.ro şi vom încerca să răspundem punctual şi să îi îndrumăm corespunzător.
__________________________________________________________
Marți, 5 septembrie 2023, la Căminul Sf Nicolae (probabil ca in sala Românească), în intervalul orar 14.00-18.00 doctoranzii domeniului Teologie sunt așteptați sa participe la intalnirea, organizata prin programul Erasmus, cu prof.dr. Sabine Konrad de la Universitatea din Graz. Doamna Sabine Konrad este profesor in domeniul Teologie.
La întâlnire sunt așteptați, pe cat se poate, si profesorii îndrumători.
Activitatea este cu caracter obligatoriu.
________________________________
SOLICITARE ECHIVALARE PUBLICATII APROBATA BECA IULIE 2023
____________________________________________________
___________________________________________
ORAR 2022-2023
Activitatea didactică la disciplina Etică şi integritate academică se va desfășura în fiecare zi de miercuri, în săptămâna pară, în intervalul orar 1700-1900 în sala T1.
Activitatea didactică la disciplina Etica creştină si provocările Bioeticii se va desfășura în fiecare zi de marți în intervalul 800-1000.
______________________________
În cadrul proiectului european Horizon 2020, Research & Innovation for Cities & Citizens (RI4C2), constituit dintr-un consorțiu de universități europene în Alianța Universitară EC2U: European Campus of City-Universities, realizăm un studiu privind ecosistemele de cunoaștere prin derularea de activități ale învățământului superior care să conducă la sinergii între educație, cercetare, inovare și servicii aduse societății.
În acest sens vă rugăm să diseminați în rândul studenților doctoranzi chestionarul elaborat de partenerii de la Universitatea din Salamanca:
Survey 4: Survey on individual PhD research necessities and attitudes
https://survey.ec2u.eu/index.p
________________________________________________________________________________________________
Părintele prof.univ.dr.pr. Viorel SAVA, în calitate de Director al Şcolii doctorale de Teologie, propune ca în data de 4 iulie 2022 doctoranzii din anul II şi III, anul universitar curent, să prezinte, dacă doresc şi au acordul îndrumătorului de doctorat şi al comisiilor de îndrumare, referatele specifice acestor etape din cadrul studiilor de doctorat.
La această activitate programată pentru luni, 4.07.2022, sunt invitați să se alinieze, dacă doresc, fiecare dintre îndrumătorii de doctorat care permit doctoranzilor să susțină referatele de etapă.
Pentru buna organizare a sesiunii doctoranzii interesați vor depune Referatele la îndrumător, la membrii comisiilor de îndrumare şi vor notifica, în scris, Secretariatul Şcolii doctorale până la data de 15.06.2022. Astfel va fi suficient timp pentru membrii comisiilor să parcurgă materialele trimise iar secretariatul va genera cataloagele pentru consemnarea rezultatelor.
__________________________________________________
_______________________________________
FORMAT TEZĂ DE DOCTORAT
(Condiţii minimale)
- Număr minim de pagini – 250 pagini
- Font de 12 la 1,5 rânduri – Times New Roman
- Bibliografie minimală – 300 de titluri
- Minim 600 de note bibliografice.
____________________________________