Gradul I – seria 2023/2025

Depunerea lucrărilor metodico-științifice, pentru seria 2023-2025, se face în perioada 1930 august 2024, de luni până vineri, în intervalul orar 9.00-12.30 si 13.00-14.30
Lucrarea depusă va fi atât în formă scrisă, legată tip carte (coperti cartonate cu carton gros) cât şi pe suport electronic, respectiv pe CD (ataşat în lucrare), format PDF.
Ultima pagină a lucrării cuprinde declaraţia de autenticitate (modelul de mai jos), pe propria răspundere a candidatului.
Pentru depunerea lucrării este necesar avizul scris al conducătorului ştiinţific (dat pe prima pagină a lucrării).
Ca urmare a Hotărârii BECA cu nr. 38A/13.03.2013 la depunerea lucrării de gradul I se va achita o taxă de 300 lei la orice agenție BRD.
Plata taxelor de perfecționare gradul I se face la orice ghișeu, din țară, al băncii BRD – Groupe Société Générale, utilizând următoarele informații:

 

Numele și prenumele Numele și prenumele candidatului
Codul numeric personal CNP-ul candidatului
Banca BRD – Groupe Société Générale
Titular cont Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
Cod IBAN RO 68 BRDE 240 SV 895 344 52400
Cod formă de învățământ 01
Cod facultate 1351
Denumire taxă Taxă depunere teza grad 1 (seria 2023-2025)
Cod taxă 106
Valoare taxă 300 lei

 Candidatul va prezenta la secretariatul Facultatii de Teologie Ortodoxa, la depunerea lucrării:

  • copie după chitanța corespunzătoare achitării acestei taxe
  • o declaraţie de acord de prelucrare a datelor personale (formularul este postat mai jos)

Documente pentru completare şi încărcare:

Declaratie de autenticitate

Certificat date caracter personale

În conformitate cu Metodologia formării continue a personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin O.M. 5.561/2011, modificat şi completat prin Ordinul nr. 3129 din 01 februarie 2013 precum și prin O.M.E.N. 5397 din 14.11.2013, depunerea lucrării metodico-ştiinţifice se face în formă scrisă, legată tip carte şi pe suport electronic, respectiv pe CD, format PDF. Ultima pagină a lucrării cuprinde declaraţia de autenticitate, pe propria răspundere a candidatului, din care să rezulte că:

  1. lucrarea a fost elaborată personal şi aparţine în întregime candidatului;
  2. nu au fost folosite alte surse decât cele menţionate în bibliografie;
  3. nu au fost preluate texte, date sau elemente de grafică din alte lucrări sau din alte surse fără a fi citate şi fără a fi precizată sursa preluării, inclusiv în cazul în care sursa o reprezintă alte lucrări ale candidatului;
  4. lucrarea nu a mai fost folosită în alte contexte de examen sau de concurs.
  • În cazul în care lucrarea nu este avizată pentru depunere, conducătorul ştiinţific are obligația de a preciza motivele respingerii. Candidaţii ale căror lucrări nu au fost avizate pot să depună contestaţie în termen de două zile de la data limită de depunere a lucrărilor. Contestaţiile se rezolvă în termen de trei zile de la data depunerii.
  • Proba de elaborare a lucrării metodico-ştiinţifice este evaluată printr-o notă de la 10 la 1, exprimată printr-un număr întreg sau cu zecimale. Nota este acordată de conducătorul ştiinţific şi este înscrisă la finalul referatului întocmit de acesta pentru fiecare lucrare condusă. Pentru a fi acceptată la susţinere, lucrarea trebuie să primească cel puţin nota 9 (nouă) conform Art. 7 din Ordinul nr. 3.129 din 01 februarie 2013. Candidaţii care nu au primit nota minimă se consideră respinşi la examenul pentru gradul didactic I şi nu pot susţine probele următoare, respectiv inspecţia specială şi susţinerea lucrării.
    În cazul candidaţilor respinşi la proba de elaborare a lucrării metodico-ştiinţifice, probele de susţinere a inspecţiei speciale şi a lucrării metodico-ştiinţifice se pot amâna, la cerere, cu un an şcolar. Ei vor putea susţine aceste probe în anul şcolar următor, cu condiţia de a obţine avizul pentru depunerea lucrării, respectiv, referatul de acceptare la susţinere a lucrării din partea conducătorului ştiinţific. Candidaţii care, după anul de amânare, nu întrunesc condiţia de avizare/acceptare la susţinere a lucrării metodico-ştiinţifice din partea conducătorului ştiinţific, se consideră respinşi la examenul pentru acordarea gradului didactic I şi se pot reînscrie pentru susţinerea examenului după trei ani şcolari, prin depunerea unui nou dosar de înscriere şi cu parcurgerea tuturor etapelor precizate în metodologie.
  • Candidaţii admişi la colocviul de admitere, care nu au putut elabora şi depune în termen lucrarea metodico-ştiinţifică, datorită unor motive obiective argumentate cu documente, se pot reînscrie pentru susţinerea acestei probe în anul şcolar următor, fără un nou colocviu de admitere, cu aprobarea inspectoratului şcolar. În aceste situaţii, inspectoratele şcolare vor informa universitatea cu privire la aprobarea/ neaprobarea amânării susţinerii acestei probe.

model_Cerere_amanare

_______________________________________________________

Gradul I – seria 2024/2026

Inscrisi la GRAD 1 – TITLURI LUCRĂRI – SERIA 2024-2026

 

SITE profesori_neprezentati

SITE profesori_promovati

 

 

Colocviul pentru gradul 1 în învățământ va avea loc în ziua de 9,02,2024, cu începere de la ora 9,00, în sala PROFESORI din CăminulBunavestire – cămin aflat în curtea interioara a Facultății de Teologie Ortodoxa, în imediata vecinătate a Catedralei Mitropolitane din Iași.

Codurile Candidatilor la gradul 1 – seria 2024/2026

 

Candidații înscriși la gradul 1, seria 2024-2026, vor depune documentele pentru susținerea colocviului conform calendarului afișat mai jos. Nu vor fi acceptate cererile candidatilor care nu au depus la dosar Binecuvântarea Chiriarhului de are aparțin, binecuvântare pentru susținerea gradului 1 în învățământ.

calendar_data_colocviu_norme_ex_feb_24

cerere colocviu grad 1 – 2024

Cererea însoțita de Planul lucrării, bibliografie și chitanța, dovada achitării taxei conform codurilor din josul acestei pagini (!!!), se transmite la una din adresele: adrian.cucu@uaic.ro sau teologie.ortodoxa@uaic.ro

Norme_organizare_desfasurare_colocviu_gradul I__2024

În perioada 29-31 ianuarie 2024, cadrele didactice înscrise pentru a susține probele acestui examen în seria 2024-2026 vor depune sau vor transmite prin e-mail, la secretariatele facultăților, respectiv Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic (DPPD), după caz, cererea privind opțiunea pentru tema lucrării metodico-științifice, bibliografia minimală privitoare la tema aleasă, un plan/abstract al lucrării, precum și dovada achitării taxei de susținere a colocviului în vederea acordării gradului didactic I (HS nr. 6/24.11.2022).

Taxa de admitere și susținere a colocviului în vederea acordării gradului didactic I este in valoare de 250 lei și este plătibilă la orice unitate BRD, urmând indicațiile:

Cod taxă: 105,  Forma de școlaritate: 01 (licență zi), Zona: Facultatea de Teologie Ortodoxa – 1351

________________________________________________________________________

Informatii cu privire la eliberarea certificatelor de grad didactic va rugam sa accesati adresa de mai jos:

clic aici- adresa

_________________________________

model_Cerere_amanare

taxe_grade didactice

revizia_1_procedura_grad_1_on-site_online

Numele și prenumele Numele și prenumele candidatului
Codul numeric personal CNP-ul candidatului
Banca BRD – Groupe Société Générale
Titular cont Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași
Cod IBAN RO 68 BRDE 240 SV 895 344 52400
Cod formă de învățământ 01
Cod facultate 1351
Denumire taxă Taxă depunere teza grad 1 (seria 2023-2025)
Cod taxă 106
Valoare taxă 300 lei

model_Cerere_amanare

Site-ul Facultății de Teologie Ortoxoxă - Iași utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.teologie.uaic.ro. Întrucât din 25 mai 2018 a intrat în vigoare noua directivă europeană privind securitatea datelor (Regulamentul GDPR), înainte de a continua navigarea pe website-ul nostru te rugăm să citești conținutul Politicii de Cookie.